ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

  • ۰
  • ۰

اهمیت تولید دسته¬هایی با اندازه کوچک، از مولفه¬های مختلف انطباق یافته در ناحیه بازشدن فیبر در کاردهای بست کوتاه مدرن دارد. صفحات پوشش یافته با سیم دندان¬اره¬ای، بخش¬های ترکیبی که زیر تیکرین قرار گرفته¬اند یا در صفحه تیکرین ساخته شده¬اند، طبق ادعا موجب بهبود حذف زوائد می¬شوند. گزارش شده است [21، 22] که فلت¬های ثابت بین تیکرین و فلت¬های گردان بازشدگی بیشتر دسته¬ها را در انتقال به استوانه از تیکرین موجب می¬شوند.

بیشتر بخونید: پمپ وکیوم آبی و طرح های حفاظت دیفرانسیلی

آنها به صورت سدی در مقابل ذرات زائد بزرگ و سخت مانند پوشش دانه نیز عمل می¬کنند و از سیم فلت¬های گردان در مقابل آسیب به ویژه در سرعت¬های استوانه بالا محافظت می¬کنند. این امر، منجر به استفاده سیم¬های ظریف¬تر برای فلت¬های گردان شده است و در نتیجه، اثر پاکسازی برهم¬کنش بین فلت¬های گردان و استوانه را بهبود داده است. این شانس¬ها با افزایش طول فیبر کاهش می¬یابند زیرا در عمق فلت¬های گردان تعبیه شده و بخشی از نوار فلت می¬شود.

این اتصالات، در صنعت به ویژه در سرعت¬های بالا به شکل سودمند مورد قبول واقع شده¬اند. با این وجود، هیچ مطالعه سیستماتیک منتشر شده¬ای بر روی کارایی آنها در کاهش اندازه دسته، و اثر فلت¬های ثابت بر لایه بازچرخشی Q2 مشخص نشده است. اطلاعات اندکی از روی تلاش¬های انجام شده برای نمایش تاثیر این مولفه¬ها بر کیفیت نخ موجود است اما هیچ شواهدی مبنی بر تحلیل قوی در روش بدست آوردن داده وجود ندارد.

اثر بخش ترکیب کننده و فلت¬های ثابت را بر رسوبات غابر در چرخش روتور و بر معایب انواع مختلف نخ در حال ریسیده شدن نشان می¬دهد. این شکل، اثر فلت¬های ثابت در بالای دافر  را نیز نشان می¬دهد اما در بخش بعدی در نظر گرفته خواهد شد. به نظر می¬رسد که مولفه¬های افزوده شده در ناحیه تیکرین، منجر به کاهش رسوب گردوغبار در روتور شوند اما نتایج نشان دهنده بهبود در کیفیت نخ قانع کننده نیستند و در همه موارد، فلت¬های ثابت بالای دافر، موثرتر به نظر می¬رسند. 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی