ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

  • ۰
  • ۰

اطلاعات دقیق اندکی درباره تغییرات جرمی دسته¬های کوچک یا درباره نسبت فیبرهای جداشده به دسته¬¬ها در اثر فعالیت تیکرین گزارش شده است. نیتسو و همکارانش [14] با استفاده از تکنیک¬های فتوگرافیکی ، اثر متغیرهای فرایند را بر اندازه دسته¬ها مطالعه کردند. دریافته شد که هر چه صفحه تغذیه نزدیک¬تر باشد، آهنگ تغذیه کمتر باشد، شیارهای سراشیب نوار دندان¬اره¬ای کمتر باشد و سرعت استوانه اره¬ای بیشتر باشد، تعداد کل دسته¬ها کاهش می¬یابد.

بیشتر بخونید: پمپ وکیوم آبی و طرح های حفاظت دیفرانسیلی

از آنجا که استوانه اره¬ای، فیبرهای مجزا و دسته¬ها را از هم باز می¬کند، کاهش تعداد کل دسته¬هاف منجر به افزایش جرم فیبرهای مجزا می¬شود. لیفلد [15]، براورهای جرمی فیبرهای باز شده را در مراحل مختلف خط حلاجی  محاسبه کرد و مقدار 50 میکروگرم را برای دسته¬های درون تیکرین حاصل کرد. میلز [16] ادعا کرد که تعداد بهینه ماحسبه شده فیبر درهر دندانه، یکی است و این امر باید در صورت افزایش سرعت تولید، با افزایش سرعت تیکرین برقرار بماند. با این وجود، سوالاتی درباره آسیب به فیبر در سرعت¬های بالای تیکرین وجود دارد. 
 
هونولد و براون [17]، هیچ آسیب فیبری را در سرعت بالا تا 600 دور در دقیقه مشاهده نکردند. کریلوف [9] عدم وجود شکست فیبر را در سرعت¬های تا 1380 دور در دقیقه گزارش کرد و کار آرتز [2]، نشان داد که سرعتهای تیکرین اثر ناچیزی بر کوتاه¬شدگی فیبری یا طول نخ دارند.

در همه موارد، کربن فیبری 26.5 -–30.2 میلی¬متر (2.5% طول پوشش) و 3.8 تا 4.9 میکرومتر پردازش شود. با این وجود، سطح شکست فیبر بستگی به آهنگ تولید و حاشیه بت  در استوانه¬ای اره¬ای دارد []. آهنگ¬های تولید بالا که با افزایش میزان فتیله بدست آمد¬ه¬اند و تنظیم دقیق حاشیه بت منجر به شکست قابل توجه فیبر می¬شود. هیچ مطالعات اساسی درباره نیروهای دیگر در برهم¬کنش سیم فیببر در اجزای کارت مسطح – گردان گزارش نشده است.

با این وجود، لی و اتال [18] یک مطالعه شیبه¬سازی شده از نیروهای کشنده فیبر را برای پشم در کارت¬های تمیزتر، گردنده¬های سریع¬تر گزارش کردند. اگرچه نیروهای ضربه¬ای می¬توانند سبب آسیب شوند [19، 20]، دریافته شده است که سرعت مولفه کارد هیچ اثر قابل توجهی بر نیروی کشش ندارد و در نتیجه، پیکربندی فیبری و درهم¬تنیدگی، عوامل مهمی هستند. 
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی