ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

  • ۰
  • ۰

در این مقاله، بهینه سازی شبکه هوشمند دارای بارهای غیر خطی با قیود کیفیت توان برای چند انتقال زمان بندی شده بین حالت های متصل به شبکه و جزیره ای پیشنهاد شده است. بارها، تولید و ذخیره انرژی برای حداکثر سود ریز شبکه زمان بندی می شوند. بهینه سازی توسط کیفیت توان قابل قبول در شین های ریز شبکه بر حسب اعوجاج هارمونیکی کل (THD) ولتاژ، مقید شده است. EMS اطلاعات را از بارهای هوشمند، ژنراتورها و شبکه جمع می کند، بهینه سازی را طبق زمان بندی از پیش تعیین شده انتقال های حالت انجام می دهد و سپس، تنظیمات را به هر عضو ریز شبکه ارسال می کند. تبادل اطلاعات در روش پیشنهادی در شکل 1 نشان داده شده است. نوآوری های اصلی روش پیشنهادی به صورت زیر خلاصه شده اند. 

بیشتر بخوانید: چالش های موجود در سیستم های حفاظتی ریزشبکه
1-    بهینه سازی ریز شبکه برای چند انتقال زمان بندی شده بین حالت های متصل به شبکه و جزیره ای انجام شده است. تقسیم بار میان واحدهای تولید، انحراف فرکانس حالت پایدار و تبادل توان دو طرفه با شبکه در نظر گرفته شده اند. 
2-    این الگوریتم، کیفیت قابل قبول توان تحویل شده به بارها بر حسب THD ولتاژ در حضور بارهای غیر خطی را تضمین می کند. 
3-    عبارات تحلیلی قیود کیفیت توان و نیز قیود شبکه برای سیستم توزیع نامتعادل سه فاز در شکل های محدب بسته بدون بهینه سازی مکرر و چند پاسخ پخش بار مانند [12]، ارائه شده اند. 
 
شکل 1- تبادل اطلاعات در ریز شبکه هوشمند پیشنهادی.
مدل پیشنهاد شده در این تحقیق به آسانی می تواند جهت گنجاندن عدم قطعیت تولید و بار با استفاده از کنترل پیش بین مدل (MPC) مانند [13] یا پیش بینی غیر خطی مانند [14] توسعه یابد. این مقاله به صورت زیر سازماندهی شده است. فرمول بندی مسأله در بخش 2 ارائه شده است. قیود شبکه و کیفیت توان در بخش 3 بدست آمده اند. نتایج و بحث در بخش 4 ارائه شده و نتیجه گیری ها در بخش 5 استخراج شده اند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی