ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

ساخت پمپ وکیوم

در این وبلاگ سعی بر این میشود که مقاله هایی مفید در حوزه تولید کنندگان بویژه تولید کننده گان پمپ وکیوم بپردازیم

  • ۰
  • ۰

فیبرهایی که به صورت عمیق در فلتها تعبیه شده اند و نمی¬توانند به سیم¬های استوانه برسند، جزو زوائد فلت می¬شوند. به این دلیل تزدیکی فلت¬ها به استوانه اهمیت دارد. می¬توان فرض کرد که هر چه تنظیمات استوانه/فلت نزدیک¬تر باشد و سرعت استوانه بیشتر باشد، کاردینگ و شانه¬زنی مطابق با توصیف وارگا موثرتر خواهد بود و در نتیجه کیفیت شبکه از طریق کاهش نپ [23] و زوائد [28] کاهش می¬یابد. قطر استوانه تغییر می¬کند و کارازوف [31] به صورت ریاضیاتی نشان داد که برای یک سرعت معین چرخش استوانه، نیروی کاردینگ در قطر استوانه بزرگتر با تعداد فلت¬های کاری بیشتر، بزرگتر خواهد بود. بنابراین، به علت تنش¬های مکانیکی کم¬تر، سیلندرهای کوچکتر را می¬توان با سرعت¬های بالاتری نسبت به سیلندرهای بزرگتر چرخاند. مزیت بالا نیز با افزایش سرعت استوانه¬های کوچکتر کاهش می¬یابد. 

بیشتر بخونید: اکچویتور و تنظیمات رلۀ وفقی برای حالت متصل به شبکه و حالت مجزا
آرتز و همکارانش [12] در مطالعه¬ای بر روی تاثیر پارامترهای نوار اره¬ای کارد و سرعت استوانه بر روی معایب نخ، گزارش کردند که چگالی دندانه فلت¬ها و سیلندر و سرعت استوانه باید مانع قرار گرفتن توده¬های کتان در گام مارپیچ نوار استوانه شود. اگر این امر صورت بگیرد، معمولاً توده¬های کتان به شکل توده¬های ضخیم در نخ ظاهر می¬شوند. دریافته شد که چگالی بالای دندانه و سرعت کم استوانه به اندازه چگالی کم دندانه و سرعت بالای استوانه تاثیرگذار است.

تراکم دندانه بالا با سرعت استوانه بالا کاردینگ موثری حاصل نمی¬کند اما دلیلی برای آن گزارش نشده است. 
از آنجا که عمل سیلندر در این ناحیه بر روی فیبرهای مجزاست، نوار اره¬ای در سیلندر، یک شیار تندتر و تراکم نقطه¬ای بالاتری نسبت به نوار اره¬ای فلت¬ها دارد. بنابراین، با تنظیمات نزدیکتر و سرعت بالاتر استوانه، نیروی عظیم¬تری را می¬توان درگیر کرد و این امر منجر به شکستن فیبر خواهد شد.

با این وجود، کار لی و همکارانش [18] نشان می¬دهد که نیروهای کششی موردنیاز برای جداسازی توده فیبری درهم¬تنیده، بسیار وابسته به چگالی توده فیبری و فیبرهای زاویه تماس ساخته شده از نوار اره¬ای نسبت به سرعت ماشین¬ها بودند. 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی